söndag 8 november 2009

Fars Dag!

Idag är det Fars Dag, GRATTIS alla ni härliga pappor där ute!
Själv så firade jag min pappa och morfar igår med en 3-rätters
middag, vilket var väldigt uppskattat!


Fördrinken var inspirerad av det som närmar sig runt
hörnet, JUL. Så början på något nytt & avslut på det gamla.
2008 Blåbärsglögg with a touch of årets Apelsinessens:)
Jag fick inte smaka, bara lukta, den var läcker att se på!


Jag fick en för tidig 6 månaders present av mormor & morfar:)

Det var: Spöket Laban Body & tofflor; Me LIKE:)


Under kvällen var det också en del spel & dobbel.
Mycket intresseant!


Efter mormor & morfar hade gått hem var jag helt slut
och somnade i pappas varma famn. Zzzzz


I morse var jag så ivrig att ge pappa hans paket så jag
vaknade vid 08:13 och väckte familjen med mina joller,
jag ville så gärna att pappa skulle se vad jag gjort till honom!
Ett örngott tryckt med texten: Världens Bästa Pappa signerad med mina fotavtryck!
Pappa blev jätte GLAD!

2 kommentarer:

Cecilia sa...

Vad fint det blev Liam! Tack för igår! kramar Cicci och Susanne

Ulrika Lassing sa...

Gu va gulligt...