fredag 1 januari 2010

Min första jul...

Det har varit en väldigt händelserik tid, med
mycket stoj och stim, oregelbundna sov- &
mattider. Jag är helt slut! Men roligt har det
verkligen varit att träffa kusiner, mor- & far-
föräldrar & -syskon och framförallt Tomten!
Prassliga klappar i massor, färglada snören att
dra i och nya ljud och sånger att lyssna till.
Vi hade snö på julafton och det var väldigt kallt,
då var det skönt att gömma sig under filten i
vagnen och somna in. Julen kom och den gick
jag längtar till nästa gång den är:) strålande jul!

God fortsättning allesammans.


Pepparkaksbak med pappa:)

Julmys under granen.

Tomtedräkten på, nu kan julen börja!

Min nya Labansbadrock!

Jag fick en hoppgunga av mina fastrar, farbrödrar & kusiner.
Super duper kulig är den!!
Hopp, hopp, hoppedi hopp...

Mamma & jag på julafton hos farmor och farfar!

Tog inte lång stund innan jag somnade gott
i mammas famn. Det är tröttsamt med jul!

Inga kommentarer: