söndag 21 februari 2010

Helgens Bravader

Fredag 19 februari:
I fredags var mamma, pappa och jag bjudna hem
till kompisarna och deras föräldrar på fredagsmys i
deras nya super duper fina hem, som de äntligen
har fått flytta in i!
Jag säger bara ÄNTLIGEN fick jag och grabbsen
träffas och bara vara tillsammans. Vi chillade lite i
deras lekhage och så fick jag prova en av deras gå-stolar.
Jag bet mest i plastspegeln som var fastmonterad på den.
Det var en riktigt mysig fredags kväll, tack grabbsen.
Ses snart igen;)

Jag och grabbsen har möte!

Tjena! Vad gör ni här...gå iväg.
Vi klarar oss själva:)


Söndag 21 februari:
Idag har solen visat sig och medan mamma var på Me & I party,
bestämde pappa att han och jag skulle ut och åka pulka.
Så vi drog iväg till strandpromenaden och staplade oss fram till Fästningen.
Jag hade somnat i pulkan när vi väl var framme.
Jag blir sömnig av den härliga luften och solen.

En sovande liten prins!



1 kommentar:

Pyssellisa sa...

Jag blir också sugen på att åka pulka i alla snö!