torsdag 3 september 2009

Morgonpromenad i solen...

Idag har jag varit ute på en solig morgonpromenad tillsammans med mina vänner Lucas och Melvin samt deras goa mamma Therese! Vi var och kollade in deras hus som håller på att byggas. De har super nära till lekparken, bara att hoppa över häcken så är man framme. Kanon tycker jag:) Längtar till huset är färdigt och de har flyttat in så att vi kan leka i parken.











Deras hus som håller på att byggas:)














Mina vänner Melvin & Lucas & deras coola mamma Therese.

2 kommentarer:

Pyssellisa sa...

Så härligt! I Borås ösregnar det idag (händer inte ofta).

Jag kanske kan bidra med lite bloggsupport så inte bilderna och texten hamnar så konstigt i dina inlägg...)

PysselKram

Liam o. Thea sa...

låter som en mkt god idé...du känner hur frustrerad jag blev över layouten på detta inlägg;)bamse pysselkram