måndag 14 september 2009

Roadtrip to Karlstad

Det har varit ett litet uppehåll i några dagar med mitt uppdaterande på bloggen för att i helgen har jag, mamma och Cicci hälsat på Ullis & David i Karlstad!Vi åkte i fredags och kom hem igår. Jag har haft det toppen bra och jag längtar till nästa gång jag får åka tillbaka.

Vi hämtar upp moster Cicci i Borås innan vi far vidare.
Fikapause någostans efter Göta kanal.

Äntligen framme hos moster Ullis (ligger i hennes famn) & moster Cicci är glad över att vara framme!

Pratar livet med farbror David. Han är en mycket busig filur!

Farbror David gör sig redo för en kul stund med killgänget.

Tittar på TV & vägrar somna för natten. Hur kan man göra det när man har så trevligt?!

Dag 2, lördag Vi gör STAN i Karlstad!
Uppklädd, klar & redo för Karlstad!

På väg till stan med tjejerna. (Mamma & Ullis)

Jag shoppade ett par Laban sockar & så fick jag en snygg BRIO bil:)

Karlstad är en mysig stad men staden suger musten ur en! Tack för en mysig helg mina goa mostrar, ni är BÄST!

1 kommentar:

Ulrika Lassing sa...

Åh Liam kom tillbaka - saknar dig (och din mamma). Gud vad du luktar gott och när du skrattar smälter hjärtat. Puss å kram från moster Ullis