torsdag 10 december 2009

I Julruschen!!

Hej Hopp! Idag har jag, min gamlemorbror
och mamma tagit en härlig promenad vid havet
och avslutade med en god fika på café Ströget!
Pappa åkte tidigt i morse till Marocko tillsammans med
min Gudfar och några andra grabbar för att spela
golf, så jag har kvalités tid med mamma:)
Mamma och pappa har varit hårda på kvällarna och
numera äter jag endast ett mål på natten istället för
5-7 ggr. Det går väl an, jag har upptäckt att det är ganska
skönt att sova 6 h i sträck!
Kort och gott livet är ganska gött i julruschen!!

Tjenixen!

Jag & min gamlemorbror!

I går bakade mamma och jag 150st lussebullar!
Kaveln smaka gott, jag får vänta till nästa år, för att
få smaka på lussekatterna.

1 kommentar:

Pyssellisa sa...

Julmys till er! (Jag bakjade bara 48 lussekatter - det räckte tyckte jag)...