tisdag 6 oktober 2009

Mina Bästisar!

Tänkte presentera mina "goa" bästisar tvillingarna Lucas och Melvin lite mer. Första gången vi möttes var på neonatal i Halmstad, de låg i salen brevid min. Vi har mycket gemensamt och förstår varandra väldgit bra med tanke på att våran start i livet är så lika, vi hade alla bråttom ut och ville träffa den stora vida världen 10v innan våran beräknade födelsedag. Dom är riktigt roliga att umgås med och jag har en himla tur att dom bor så nära mig så att jag kan träffa dom ofta. Våra föräldrar kallar oss "trillingarna" och de ska bara veta vad vi kommer att ställa till med bus när vi väl lärt oss att gå:)

L & M föddes dagen efter mig, så jag är äldst men storleksmässigt hamnar jag i mitten (som det ser ut nu). Min födselvikt var 1635g, idag väger jag dryga 5kg.

Lucas, föddes 17 maj 10.14 med en matchvikt på 1280g, idag väger han närmare 6kg.

Melvin, föddes 17 maj 10.15 med en matchvikt på 1595g, idag väger han över 5kg.

3 kommentarer:

Ulrika Lassing sa...

gillar det översta kortet skarpt - han ser så härligt pillemarisk ut :)

Liam o. Thea sa...

ja du, prinsen har börjat få en riktig personlighet:)

Cecilia sa...

Jag gillar det nedersta kortet, där ser det ut som om du kommer resa dig vilken sekund som helst! kram