torsdag 29 oktober 2009

Mina "gosisar"


Jag älskar mina gosisar och kan inte leva utan dom!


Min lilla kanin som jag fått av mina föräldrar är
ett måste när jag ska sova. En annan favorit jag
har är min älskade napp! Den hjälper mig när
det kniper i magen, är övertrött, är överhungrig
och mamma och pappa är sega på att få färdigt
min mat, kliar i munnen...den är bra till mkt!


Denna snuttis är favoriten av dom tre jag har!
Jag kommer inte ihåg vem jag har fått den av? Är
det någon som känner vid sig att de gett den till mig?
Den är världens goaste snuttis att hålla i handen,
bita på knutarna och äta på näbben!
Världsklass är min lilla Bam Bam, världsklass!

2 kommentarer:

Cecilia sa...

Du fick den av mig, men jag förstår att det är svårt nu i början när man blir överröst av presenter! ;o) Kul att du gillar den!

Liam o. Thea sa...

Tusen Tack snälla C! så mysigt att träffa dig idag:) kram kram